2010. szeptember 21., kedd

A pápa és a macskák


Barátnőm nem látta megjelenésekor a magyar nyelvű könyvet a pápa macskájáról, nemrég küldött nekem egy linket tüneményes rajzokkal. Illusztrációként Winonát rakom be ide, no meg belinkelem a kötet magyar változatát ITT (Szent István Társulat), és angol honlapját ITT. Karácsonyra vettem meg anyukámnak, de előbb még én is elolvastam. Aranyosnak találtam. Legjobb rész, mikor a fehér füstöt látja a macska felszállni. Csak mi olvasók értjük, hogy mit jelent ez. Szegénytől emiatt elszakítják a gazdit, de csak egy időre, mert persze meglelik a módját, hogyan találkozzanak :)

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Nem a témához kapcsolódik, de ezt muszáj megosztanom...
http://magyarkurir.hu/?m_id=1&m_op=view&id=34192&rovat=1&sessid=KjQyMzM1ODk4MTI4NTA5OTEyMTM3MjQwNDQ1

Én is egyetemista vagyok, de ha ezen a liturgián részt vettem volna, szerintem a képen megörökített pillanatban hagytam volna el a templomot...

Anna-Christina írta...

Jajj de szép cica!!!
Nagyon bírom az olyan papokat, akik szeretik a macskákat!!! :-)))

Mária Magdaléna írta...

Elkeserítő.
Ráadásul valószínűleg az eljegyzések miatt is voltak ennyien.
Ugyanazt látom, mint a Mindszenty zarándoklatnál, hogy felhasználták az alkalmat a borospincék megnyitására...

Nincs helye a kurtaszoknyás női táncnak a templomban, ilyet Keresztelő Szent János miatt se kéne megengedni...