2013. július 27., szombat

Nyaralás

Szombathelyen és környékén jártam a lányommal kettesben. Ezt a képet direkt a blogolvasóknak fotóztam Perenyén:



Közben elérkeztem a 40 napos program feléhez (Merj szeretni!). A férjem itthon pihent (sajnos munka után), és egyik este ő is megnézte a Fireproof című filmet. Rájöttem, miért is ilyen jó ez a film (amellett, hogy borzasztóan amerikai):

Amikor megnéztem, nagyon együtt tudtam érezni a feleséggel.
A férjem ezt mondta, miután megnézte: "A férfinak volt igaza"!

Na szóval jó nagyot nevettem, és még ezt is meg lehetett beszélni, hogy szerintem miért nem volt hibás a nő. Így a férjem is kicsit átláthatta a női logikát, és utána vice verza.

Maga a nyaralás csodálatos volt. Szuper emberekkel, áradt a kegyelem, egymást licitáltuk túl a szeretetben. Utána jöttem rá, mennyire igazam volt akkor, amikor váltig állítottam: ha mindenki megtartaná a parancsokat, akkor egy boldog világban élnénk! Egy burokban élhettem ebben a Zsolozsmatáborban.
Deo gratias!

Nincsenek megjegyzések: