2011. június 23., csütörtök

Kórház

A következő bejegyzést tettem VOLNA föl péntek reggel:

"Bizony, bizony, mondom neked: Amikor még fiatal voltál, felövezted magad, és oda mentél, ahová akartál. De ha megöregszel, kiterjeszted karjaidat. Más fog felövezni téged, és oda visz, ahova nem akarod.” (Jn 21)

Szerencsére ez is csak a javamat fogja szolgálni, hiszen letöri azt az akaratos természetemet. Ennek ellenére roppantmód hervasztó.

Keresztelő Szent János, könyörögj érettünk!



(Koren Gizella festménye)


DE A JÓISTEN MÁSKÉPP GONDOLTA...

((Ld. a megjegyzést...))

1 megjegyzés:

Mária Magdaléna írta...

Végül az történt, hogy elmentem az esti fél hetes régi rítusú misére, és maradtam a csodálatos körmenetre is, utána pedig beültünk az Ibolyába. Ittam egy limonádét, amiben volt egy lime, egy citrom és egy narancsgerezd. Sokat nevettem és hajnali fél egykor feküdtem le. Erre nem elfolyik a magzatvíz hajnali 2-kor???!!! A kislány 11:30-kor világra is jött a Szent Imre Kórházban. Hétfőn hazaengedtek.