2014. március 21., péntek

Aktuális szentek

Az év elején kipróbáltam ezt a "közbenjárógenerátort": ld ITT. Szerintem hasznos, és jó.
Nekem akkor Szent Ágostont "dobta a gép". Nagyon örültem neki, mert úgy éreztem, vissza kell térnem az alapokhoz. Azokhoz, amiket megtérésemkor tartottam fontosnak, 9 éve! Például ez az idézet volt az ágyam mellett akkoriban:
"Nyugtalan a szívünk mindaddig, míg tebenned, Uram, meg nem nyugszik." Szent Ágoston
Szent Ágoston számomra azért is fontos, mert én is ún. felnőtt megtérő vagyok, és egy bűnökkel nehezített létből tértem meg.


A másik szent, aki mostanában fontossá vált számomra, az pedig Nepomuki Szent János. Ezeket a képeket az interneten találtam, a budapesti János kórház bejáratánál látom hétről-hétre. Csodálatos, hogy a szobrász egy óriási feszületet alkotott a kezébe! Évek óta sokat segít, amikor elindulok a meredeken fölfelé, egyik vagy másik épületbe. Akár látogatni, akár betegként érkezem a helyszínre...


Nincsenek megjegyzések: